§ 1
- Regulamin rezerwacji wizyt (Regulamin) określa zasady dokonywania rezerwacji, odwoływania, zmiany terminów oraz trybów wizyt stacjonarnych lub online u Psychiatrów, Psychologów i Psychoterapeutów (Specjaliści) w Poradni Zdrowia Psychicznego METODA ul. Wspólna 61 lok 104, ul. Ordynacka 11 lok 1, Warszawa (Poradnia).
- Rezerwacji terminu i rodzaju wizyty stacjonarnej lub online u Specjalistów można dokonać całodobowo poprzez stronę internetową www.poradniametoda.pl w zakładce „umów wizytę” oraz za pośrednictwem portalu www.znanylekarz.pl (rezerwacje online). Rezerwacji można również dokonać telefonicznie pod numerami +48 727 709 429, +48 727 709 431 w godzinach pracy recepcji tj. od poniedziałku do czwartku do 9:00 do 20:00, zaś w piątek od 9:00 do 17:00 (rezerwacja telefoniczna) oraz osobiście w recepcji Poradni – w godzinach pracy recepcji (rezerwacja osobista).
- Cennik świadczonych przez Specjalistów w Poradni usług dostępny jest na stronie internetowej www.poradniametoda.pl oraz recepcji Poradni.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Poradni, w recepcji Poradni oraz jest przesyłany Pacjentom mailowo.
- Warunkiem dokonania rezerwacji, z zastrzeżeniem ust. 6 – 8, jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień.
- Warunkiem przyjęcia rezerwacji online jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu i dokonanie przedpłaty wysokości pełnej stawki zawartej w cenniku (zadatek). Poradnia wysyła Pacjentowi dane do dokonania opłaty i Regulamin na podany przez niego adres mailowy, akceptacja Regulaminu następuje poprzez wysłanie Poradni skanu podpisanego oświadczenia znajdującego się na końcu Regulaminu. Wizyty, które nie zostały skutecznie opłacone lub Poradnia nie otrzymała skanu podpisanego oświadczenia, zostają anulowane w ciągu 24 godzin od momentu wysłania danych do dokonania opłaty i Regulaminu. Po prawidłowym opłaceniu wizyty na adres mailowy przychodzi potwierdzenie rezerwacji terminu.
- Warunkiem przyjęcia rezerwacji osobistej jest zapoznanie się z Regulaminem i podpisanie oświadczenia o jego akceptacji znajdującego się na końcu Regulaminu, podanie swoich danych osobowych, wybór Specjalisty, terminu oraz trybu wizyty oraz dokonanie przedpłaty wysokości pełnej stawki zawartej w cenniku w momencie dokonywania rezerwacji (zadatek). Dostępne formy płatności: gotówka, karta, Blik, przelew.
- Warunkiem przyjęcia rezerwacji telefonicznej jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem podanie swoich danych osobowych (w tym adresu e – mail), wybór Specjalisty, terminu oraz trybu wizyty oraz dokonanie przedpłaty wysokości pełnej stawki zawartej w cenniku (zadatek). Dane do płatności wraz z Regulaminem zostaną wysłane w wiadomości mailowej na podany w trakcie rejestracji adres mailowy. Wizyty, które nie zostały skutecznie opłacone, zostają anulowane w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania wiadomości mailowej z danymi do uiszczenia zadatku. Po prawidłowym opłaceniu wizyty (które stanowi potwierdzeniem akceptacji Regulaminu) na adres mailowy podany w trakcie rejestracji przychodzi potwierdzenie rezerwacji terminu.
§ 2
- Umówioną wizytę można bezpłatnie odwołać nie później niż na 24 godziny przed terminem wizyty telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy recepcji Poradni lub osobiście w Poradni.
- Odwołanie wizyty lub zmiana jej terminu później niż na 24 godziny przed terminem wizyty lub niepojawienie się Pacjenta na wizycie wiąże się z utratą uiszczonego zadatku.
- Jeżeli Pacjent odwoła wizytę nie później niż na 24 godzin przed terminem wizyty to uiszczony zadatek zostanie zwrócona. Celem uzyskania zwrotu należy wysłać wiadomość e – mail zawierającą informację o dacie wizyty, danych osoby zapisanej na wizytę oraz danych do zwrotu zadatku (numer rachunku bankowego) na adres e – mail Poradni: poradniametoda@gmail.com. Zwrot zostanie zrealizowany w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania wiadomości ww. wiadomości mailowej.
- Spóźnienie się Pacjenta na wizytę nie skutkuje wydłużeniem czasu przewidzianego na wizytę. Wizyta w takiej sytuacji kończy się zgodnie z planem.
- Jeżeli wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie Poradni to:
- zostanie umówiony nowy termin wizyty, zaś uiszczony przez Pacjenta zadatek zostaje zaliczony na poczet nowego terminu;
- Pacjentowi zostanie zwrócony uiszczony zadatek, na zasadach określonych w § 2 ust. 3 zd. 2 Regulaminu.
§ 3
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy prawa polskiego, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.02.2025 roku
OŚWIADCZENIE
Ja, niżej podpisany/a ………………………….., oświadczam, iż zapoznałem się z treścią Regulaminu rezerwacji wizyt w Poradni Zdrowia Psychicznego METODA i akceptuję jego treść.
____________________________________
Czytelny podpis i data
Podaj nam swoje dane – skontaktujemy się z Tobą.
Jeżeli chcesz, możesz od razu krótko opisać swój problem.